Dažniausiai užduodami klausimai

Šiame puslapyje rasite atsakymus į mūsų klientų dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, tai susisiekite su mumis vienu iš kontaktuose nurodytų būdų ir mes pasistengsime į jį atsakyti.

Kur galima apžiūrėti baldus?
Mes esame internetinė baldų parduotuvė ir ekspozicijos neturime. Mums nereikia išlaikyti baldų salono ir salės darbuotojų, investuoti į ekspoziciją ir patalpas, dėl to, galime Jums pasiūlyti gerą baldų kainą.

Ar baldai su garantija?
Taip, visiems mūsų parduodamiems baldams taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija. Dėl garantijos reikia kreiptis elektroniniu paštu, adresu info@baldoras.lt.

Ar tikrai pristatote baldus nemokamai?
Tikrai. Visus užsakymus, nepriklausomai nuo jų sumos pristatome nemokamai visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių neriją. Už pristatymą į Kuršių neriją imamas papildomas 40€ mokestis. Užsakymus pristatome savo transportu, taip sumažindami apgadinimų transportuojant galimybę.

Kiek trunka pristatymas?
Vidutinis pristatymo terminas yra nurodytas prie kiekvieno baldo atskirai. Populiariausias pristatymo terminas yra 2-4 savaitės. Baldai, kurie yra sandėliuojami gamintojo sandėlyje, pristatomi per trumpesnį laiką - 7 darbo dienas. Baldai, kurie gaminami po užsakymo (minkšti, kai kurios spintos) pristatymo terminas gali būti ir gerokai ilgesnis.

Ar visus baldus pristatote laiku?
Didžiają dali užsakymų, pristatome laiku ar net anksčiau numatyto termino. Tačiau būna tokių situacijų, kai gamintojo sandėlyje užsakomo baldo nėra ir jo gamyba numatyta ateityje, tuomet užsakymas gali ir vėluoti. Tokių užsakymų turime iki 5 procentų.

Kur pagaminti baldai?
Dauguma mūsų parduodamų baldų yra pagaminti Lenkijoje. Likę pagaminti Azijojos šalyse - Kinijoje, Malaizijoje, Filipinuose.

Ar baldai bus nesurinkti?
Parduodami baldai yra nesurinkti ir supakuoti į gamintojo apsaugines pakuotes. Ant pakuotės yra nurodytas baldo pavadinimas ir, dažnu atveju, jį sudarančių pakuočių kiekis. Baldus klientas turi susirinkti pats arba užsakyti mokamą surinkimo paslaugą.

Ar prie baldų yra surinkimo instrukcija?
Taip, prie kiekvieno baldo, kurį reikia surinkti, yra išsami surinkimo instrukcija. Taip pat, jeigu būna reikalingas koks nors specialus raktelis, tai jis būna įdėtas komplekte.

Kiek kainuoja surinkimo paslauga?
Surinkimo paslauga skaičiuojama automatiškai užsakymo metu. Ji priklauso nuo užsakomų baldų kiekio ir sudėtingumo juos renkant. Į baldų surinkimo kainą yra įskaičiuota ir baldų užnešimo į Jūsų namą ar butą paslauga.

Baldus, kurie kabinasi ant sienos, taip pat, kabinate?
Taip, jeigu užsakote surinkimo paslaugą tokių baldų, kurių dalys kabinasi ant sienos, tai mes jas pakabiname. Tik virtuvės baldų nestatome į vietą, tuo rūpinasi klientas. Į virtuvės baldų surikimo kainą įskaičiuotas tik pačių spintelių surinkimas ir užnešimas į Jūsų namus.

Užsakant baldus reikia sumokėti iš anksto?
Ne. Tokia galimybė, žinoma, yra, bet tai nėra būtina. Didžioji dalis mūsų klientų renkasi apmokėjimą po pristatymo kortele arba grynaisiais.

Ar galima užsakyti baldus išsimokėtinai?
Taip. Mūsų baldus galima pirkti ir išsimokėtinai. Šią paslaugą Jums suteiks lizingo bendrovė MOKI lizingas. Prieš perkant išsimokėtinai būtina pasirašyti sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo. Plačiau skyriuje "Pirkimas išsimokėtinai".

Ar galima grąžinti nusipirktus baldus?
Taip. Tačiau baldų grąžinimui galioja grąžinimo taisyklės. Baldai turi būti nesurinkti ar nepradėti rinkti, nesugadinti, nepraradę prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Plačiau skyriuje "Garantija ir grąžinimas".

Baldų katalogas
Užsakymų krepšelis
Suma 0€