Nerekomenduoju
2022-10-29 22:50
Nusipirkome spintą, pasirodo be instrukcijos. Pasiskambinome, kad gal turi elektroninę versiją, deja neturi. Žodžiu, rinkome iš internetinės spintos nuotraukos, pasirodo nelygiai išpjautos dalys. Surinkus spintą, paaiškėjo ir durys nesuvažinėja lygiai, vienoje pusėje didžiausias tarpas. Sumokėti dideli pinigai, o kokybės atžvilgis neatitinka. Pabrėžė, kad garantija 2 metams, o pareiškus nori grąžinti, pasakė, kadangi jau surinkta, tai garantija negalioja.. tai kam ta garantija 2 metams?
Baldoras.lt atsakymas:
Apgailestaujame, kad įsigyta prekė nepateisino jūsų lūkesčių.
Tačiau mes iš jūsų sulaukėme tik vienos pretenzijos, kad nėra instrukcijos lapo, kuriame būtų visų detalių matmenys. Deja, bet ne visi gamintojai plokščių matmenis pateikia savo instrukcijose. Surinkimo schema prie baldų pridėta buvo.
Spintos durys lygiai nesuvažinėja, ne dėl to, kad nelygiai išpjautos dalys. Dažniausiai tai nutinka dėl nelygių grindų arba nelygiai surinkto korpuso. Grindys lygios turi būti per visą spintos ilgį, o renkant korpusą yra būtina matuoti įstrižaines, kad korpuso kampai būtų statūs. Jeigu būtų nelygiai išpjautos dalys - spintos tiesiog nepavyktų surinkti.
Prekių kokybės garantija ir prekių grąžinimas yra vykdomi pagal LR teisės aktus. Visas nekokybiškas baldų dalis keičiame kokybiškomis. Blogai surinktas spintos korpusas ar dėl nelygių grindų pilnai neužsidarančios durys, nėra priežastis grąžinti prekes.